WASTED GROUND

stressig dag? näääää!
bilkö på E4an på vägen hem.. ÖSregn när man kommit innanför dörren.. paniken om att ponnyn måste joggas och tvättas kommer.. slänger i mig lite käk, byter om o drar ut för att jogga winnie. hon va grymt pigg och hur fin som helst. sen tvätta henne innan det blev för kallt vilket vi hann! sen i väntan på att hon skulle torka packa jag klart allt i stallet och sen klippe jag djuret.. dock dog klippmaskinen av överhettning när jag hade gjort nästan halva hästen! VADÅ PANIK?! tur att man har grannar! men men ska käka lite nu sen sova eftersom det är upp tidigt imorn för att åka mot ljungby! bredbandet är med och denna gång kommer de gå att blogga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>