1.20 1.25 1.30

är helt slut efter dagens micke träning. idag va han på bushumör vilket innebär att han ser allt och älskar att lägga lite spydiga kommentarer hit och dit. men det är sånt som är ännu roligare tycker jag. ponnyn va iaf hur fin som helst. hoppade genom hela kroppen och hennes bakteknik har nog aldrig varit såhär bra. dutti ponni :)
känns iaf super bra iför gagnef i helgen med gullungen! :D
nu ska ja ta en dusch och sedan gå och lägga mig. som det ser ut nu så blir det ingen skola för mig imorn iaf. eftersom jag inte sovit mer än max 4 timmar sen i fredags så jag är rätt slut hela jag.. hörs efter duschen ;)
trött/sliten tjej efter träning

Kommentarer
Postat av: Pandaan

trött/sliten/snygg tjej!!

2011-09-07 @ 22:04:30
URL: http://starwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>